Život u Valpovu, ljudi koji ga čine, njihove priče, moja sjećanja iz djetinjstva i neki kreativni pokušaji...

ponedjeljak, 15. travnja 2013.

Blog award





Ovu posebnu nagradu pripremila sam za blog Katarine Kljajić (Kaje)- http://kajin-blog.blogspot.com/
Ovo je ujedno i prva nagrada koju sam ikome dodijelila :) pošto sam nova u tome.
Katarina nam kroz svoje radove prikazuje mnogo toga: drage ljude, bajke, vile, prirodu...sve ono što je zapravo djeci najdragocjenije. Ali ne samo djeci, već i nama koji se još osjećamo kao dijete. Njene siluete potiču na maštanje, na stvaranje priče, daju nam slobodu jer svatko od nas može ju ''obojiti'' svojim bojama, dati joj lice, zamisliti drugačije...iako ih rado gledam i onako tamne, tako izazivaju neku sjetu u meni, kao da su i one nostalgične, kao da su sjena nečega što je završilo...

Ovo je nagrada za očuvanje dječjeg duha, kojega i sama nastojim njegovati.

2 komentara:

  1. Kaća, ovo je tako divno...Sve su mi nagrade, koje sam do sada dobila drage, ali ova je stvarno posebna. Napravljena je, na kraju krajeva, specijalno za mene :) A i ovo "child's spirit" mi je tako slatko...i potpuno određuje moja osećanja i ono što želim sa drugima da podelim.
    HVALA!
    Divna je nagrada, a divna si i ti :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru :)