Život u Valpovu, ljudi koji ga čine, njihove priče, moja sjećanja iz djetinjstva i neki kreativni pokušaji...

ponedjeljak, 6. siječnja 2014.

Valpovački park i dvorac Prandau-Normann

Šetnja valpovačkim parkom 6.1.2014. 


Neobično topao dan i vedro nebo ponukali su me na kratku šetnju plućima našega grada. Šetnja je bila sve, samo ne kratka. Svaki korak drugačija je slika, drugačiji doživljaj...

Stara platana..

 Srce grada, mogli bismo reći, naš je stari dvorac Prandau-Normann, srednjovjekovno-barokni kompleks.
Kuca i dalje, mada teško i usporeno...neki drugi ga svojataju, ali teško da će iščupati srce ovome gradu...




 Siječanjsko sunce grije stare kosti našega grada, a grije i mene, malu molekulu koja također pokušava doprinijeti ovome tijelu...koliko molekula može... 


 Pogled na crkvu...





Dvorac okružuju  srednjovjekovni obrambeni opkopi koji su bili ispunjeni vodom i povezani s obližnjom rijekom Karašicom, našom žilom kucavicom...






Od dvorca se prema jugu širi prostrani perivoj.













Ulazna vrata u park...





 Katančićevo mjesto...

 Tratinčice u siječnju...









Dječji vrtić Maza



 Borova šuma, meni najzanimljiviji dio parka, nekako tajnovit i mračan...








Što bi bilo Valpovo bez dvorca i perivoja?   Bez srca i pluća...

4 komentara:

  1. Uživala sam gledajući fotografije! Divan park i dvorac, zaista imate gdje prošetati i disati punim plućima, još po ovako lijepom danu, milina.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš je milina...fotografirala bih svako drvce i travku, ali je to nemoguće..:)

      Izbriši
  2. Predivan je kraj u kome živiš,obožavam parkove,stvarno su inspirativni za fotkanje...Fotografije odlične!!
    A ti si mene baš iznenadila i naravno obradovala danas...Stiglo je..da...i već ću se ja pohvaliti javno,čim nađem malo vremena... Hvala ti,sve je tako slatko...;**

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru :)