Život u Valpovu, ljudi koji ga čine, njihove priče, moja sjećanja iz djetinjstva i neki kreativni pokušaji...

petak, 13. studenoga 2015.

''Jesenje je lišće žuto, naše staze sakrilo...''


Ima ta jedna pjesma, koju naša mama Milica voli i često ju je pjevala prijašnjih godina...a baš je onako topla, jesenska, ljubavna, pomalo tužna...sjetila sam je se dok smo se probijali kroz hrpe lišća razbacane po stazi u perivoju...


''Jesenje je lišće žuto...


...naše staze sakrilo...


...kako ću sad ja do tebe...


...a kako ćeš ti do mene...


...kad nam dođe da se vidimo.'' Mladen Kvesić







Kad čujem tu pjesmu odmah mi je pred očima mama kako po kuhinji pjevuši uz radio (što ne vidimo tako često), mašući usput kuhačom i smiješno se krečući, kao da pleše...i zamišljam kako je uistinu suho lišće zatrpalo staze i više ih ne mogu pronaći oni koji trebaju, koji traže...''što nisu tražili ranije, u proljeće ili ljeto'', šuška lišće pod nogama dok se i mi pomalo gubimo i skrećemo s puta. Nema veze, mi možemo i livadom.


Broj komentara: 11:

  1. Kako vam je divan park! Prosto sam bez reči. A šta predstavlja ova lepa bela zgrada sa kulom. Vrlo je neobična. Jako mi se dopada i razglednica, koju si stavila kao naslovnu fotografiju. To je taj isti kutak koji si i ti fotografisala, zar ne? Samo sada, posle pedesetak godina izgleda malo drugačije. Ali, svakako, nije izgubio na lepoti...

    OdgovoriIzbriši
  2. https://hr.wikipedia.org/wiki/Dvorac_Prandau-Normann_u_Valpovu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D Upravo sam pročitala tekst. Divno je što takvu znamenitost imate u svom mestu. Šteta, samo, što država ne izdvaja novac za obnovu. Na žalost, slična je situacija i kod nas.

      Izbriši
  3. Lepo si zabeležila vašu šetnju kroz park. I ja sve češće volim da beležim trenutke, bilo da je kroz fotke ili neko sećanje koje se u tim trenucima javi.. To su vredne stvai. Lepo vam je tu.. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako je divno drveće u ovom parku! A i dvorac ima neki poseban čar prošlih vremena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prekrasno je, svako godišnje doba ima svoje čari,a i drveće kao da se mijenja s godinama...svaki put je drugačije...

      Izbriši

Hvala na komentaru :)