Život u Valpovu, ljudi koji ga čine, njihove priče, moja sjećanja iz djetinjstva i neki kreativni pokušaji...

srijeda, 25. svibnja 2016.

Tiha knjiga od filca

Za svoju prvu mekanu tihu knjigu odabrala sam tri deblja lista filca od 3 mm.
Spojila ih vrućim ljepilom.




Na naslovnoj strani izmjenjuju se dan i noć...





Najzabavniji i ujedno najzahtjevniji dio je izrada mrkvica i rotkvica od tankog filca. U šivanju sam vječni početnik, dakle za izradu ove knjige (dokazano) nije potrebno posebno umijeće šivanja.



 Na poleđinu svakog povrća ušivam komadić čičak trake.





Povrće stavljamo u ''zemlju''. Poslije ga vadimo i odlažemo u kašetu.





Šljiva izrađena na isti način kao i povrće-spajanjem komadića tkanine i ušivanjem čičak trake kako bismo ju mogli ''ubrati'' sa stabla.



 Na cvijetu će se izmjenjivati pčelica i leptir.



 Iza oblaka je skriveno sunce.


Pčela i leptir mogu zamijeniti mjesto.


Prve dvije stranice su gotove...



Za treću stranicu pripremila sam djevojku duge kose na kojoj dijete može vježbati pletenje pletenice i vezanje vrpce za kosu.





 Neke dijelove polijepila sam vrućim ljepilom, a neke šila koncem. Cijela je knjiga rađena pomoću ta dva načina. Preostalo je još načiniti posljednje dvije stranice.

Četvrta stranica predstavlja komad sira u kojemu je miš. Dijete ga treba provlačiti kroz rupice sira u proizvoljnim smjerovima.





Na poleđini knjige zašila sam dva dugmetića na koje je potrebno zakopčati cvjetove: dijete vježba kopčanje dugmeta i zamjenjuje mjesto cvjetovima.



Trebalo je dosta vremena, truda i materijala kako bi nastala ova mala knjigica. No već me hvataju neke nove ideje za drugu, nadam se da ću ih ubrzo ostvariti.

Broj komentara: 7:

  1. Fantastično si osmislila i uradila ovu knjižicu (i onu prethodnu). Meni su zanimljive jer su originalne i možeš pustiti mašti na volju (uz znanje iz struke).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, zaista pružaju bezbroj mogućnosti i nikada nisu iste...

      Izbriši
  2. Genijalno.. ne znam šta mi se više sviđa, pletenica ili miš u siru... :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Koje debljine Vam je filc kojim ste pravili figure.
    Divne su Vam knjige

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stranice su od onog debljeg (3 mm), a sve ostalo je s tanjim, ne znam točno koliko su ti tanki mm. Bilo je u Kiku za 8 kn set od šest listova, i to neke srednje debljine, ni taj od 3 mm ni onaj najtanji,nešto između, na pakiranju nije pisalo kolika je debljina...Hvala Vam na komentaru :)

      Izbriši

Hvala na komentaru :)